27 Şubat 2010 Cumartesi

Yeni Milli Forma (Numaralı)

 

Milli takımımızın Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde giyeceği formalar belli olmuş. Yukarıdaki, deplasman formamız. Tıpkı yıllar önce olduğu gibi, önünde bir bant var ve bantta da ay-yıldız yer alıyor. Forma, yurt dışındaki bir internet sitesinde satışa bile çıkmış. Resmi de o siteden aldım.

"Futbolcularımızın üstünde nasıl durur acaba?" diye düşünerek, ufak bir photoshop çalışması yaptım. Kaptanımız Tuncay'ın numarasını ve ismini yazdım formaya. Tabii bunu yaparken, eski fontları kullanmak zorunda kaldım. Bir font değişimi olacağına eminim, çünkü aynı fontu dört yıldır kullanıyoruz. Ancak yeni fontların nasıl olacağını bilemiyorum.

Normalde öndeki numaralar göğüs kısmına basılır, ancak bu formada göğüs kısmında bayrağımız var. Adidas formalarındaki numara basılan yerde de Nike logosu yer alıyor. Geriye sadece, -basketbol formalarındaki gibi- kalbin üstü kalmıştı, ben de oraya koydum.

İnşallah bu klasik forma uğur getirir de, milli takımımız Euro 2012 Elemeleri'nden, alnının akıyla çıkar. Bayrağınla, formanla, bastır Türkiyem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...