27 Nisan 2010 Salı

Snooker


Futboldan iyice soğuduğum, iki numaralı sporum F1'in de 3 haftalık (Asya'dan Avrupa'ya) taşınma arasında olduğu şu günlerde, yeni bir sporu keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum. Sanırım Snooker, sevdiğim sporların arasına 3 numaradan dalış yapıyor.

Aslında Snooker'ı yeni keşfetmiş sayılmam, çünkü zaten 1-2 senedir izliyordum. Ama bu "izleme", genellikle TV'de bir şey olmadığı zamanlarda biraz göz gezdirme şeklinde oluyordu. Ancak devam eden Dünya Şampiyonası'nda tesadüfen izlediğim birkaç maç, bu spora yaklaşmamı sağladı.

Tabii bu durumumda, turnuvayı başarıyla anlatan Eurosport Türkiye spikerlerinin ve Parmalı yorumcu Emre Özcan'ın da payı var. Sporu ve kuralları çok güzel bir şekilde aktararak, benim gibi takip etmeye yeni başlayan kişilerin Snooker'a ısınmasına vesile oluyorlar. Kendilerine teşekkürlerimi ve tebriklerimi sunuyorum.

Bir hafta daha devam edecek olan Snooker Dünya Şampiyonası'nı izlemek istiyorsanız, gün boyunca Eurosport'tan takip edebilirsiniz.

1 yorum:

zekalanga dedi ki...

cok guzel turnuva oluyor.steve davisin performansı 52 yaşındayken görülmeye deger.higginsle oynadıgı mac superdi.benim adamım ding junhuidir ama o da murphye elendi.sullivan-selby macı da iyi geciyor.her şeyden öte cok zevkli bir oyun ve son günlerde eurosporttan başka bir kanal acmaz oldum.dediginiz gibi spikerlerin de anlatımı seyirciyi bircok konuda bilgilendirmesi cok iyi oluyor.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...