20 Mayıs 2010 Perşembe

Yazar Aranıyor

Blogu açalı 9 aydan fazla oldu. Ana konu futboldu ama bazen farklı konularda da yazdım. Genellikle çeşitli sebeplerle ihmâl ettim burayı. Hayatımın geçiş dönemi diyebileceğim bir yıl yaşıyorum. Birçok şey üst üste geldi. Hâl böyle olunca, blog da dâhil birçok şeyi ihmâl ettim. Yapmamam gereken, bana yakışmayan şeyler yaptım. Sahip olduğum, ya da en azından sahip olduğumu sandığım birçok şeyi kaybettim. Belki de bunların sonuncusu olan blogu da kapatıp kapatmamayı çok düşündüm. En sonunda, blogda yazacak yeni bir yazarla (belki de yazarlarla) yola devam etme kararı aldım.

Eğer blogumda yazılar yazmak istiyorsanız, burakeken@msn.com e-mail adresine, kendinizi tanıtan kısa bir başvuru maili atın. Gelen maillere göre (tabii eğer olursa!) birkaç gün sonra bir değerlendirme yapıp, karar vereceğim. Üç gün içinde hiç mail gelmezse de, toptan kapatım gideceğim...

Not: Bu yazı, bloga yazdığım 100. yazıymış! İşe bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...