29 Ağustos 2010 Pazar

Coldplay Candır


Coldplay'i çok iyi bildiğimi, yakından takip ettiğimi söyleyemem. Zaten bugüne kadar sadece iki şarkılarını; Viva la Vida ve In My Place'i biliyordum. İkisini de tesâdüfen duydum ama çok hoşuma gidiyorlar. Sürekli dinlerim.

Bugün TRT'nin bir F1 haberinde, güzel bir şarkıya rastladım. Ve solistin güzel sesinden, şarkının Coldplay'e ait olduğunu anladım. İnternette yaptığım kısa bir araştırmadan sonra, hem şarkının adını öğrendim; hem de Coldplay'in birbirinden güzel birkaç şarkısıyla tanıştım. Bugüne kadar futbol sayesinde onlarca güzel şarkıyla tanışmıştım; şimdi F1 sayesinde de güzel şarkılarla tanışmış oldum. Spor güzel şey.

Uzun sözün kısası; Viva la Vida'yla başlayan, In My Place'le artan Coldplay sempatim, hayranlığa uzanan bir yola girmiş durumda. Daha fazla uzatmayayım. İşte yazının sebebi, güzel şarkı, Speed of Sound;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...