25 Ağustos 2010 Çarşamba

PES 2011 Türkçe Mi?


Son birkaç gündür, etrafta dolaşan bir söylenti var. Oyun sitelerinden spor sitelerine, hatta haber sitelerine kadar birçok yerde, PES 2011'in Türkçe çıkacağı söyleniyor. Üstelik bu söylenti, " Konami açıkladı..." şeklinde yazılıyor. Ama ne yazık ki, şu ana kadar, bu haberi doğrulayacak bir şey bulamadım.

İki gündür aramadığım site kalmadı. Konami'nin tüm sitelerine baktım. PES'in resmi fan siteleri, ünlü oyun siteleri, Konami'nin kankaları... hepsine baktım. Hiçbirinde böyle bir şey yazmıyor. Kim, nereden, nasıl öğrendi, bilmiyorum. Bilen varsa, lütfen haberdâr etsin.

Bir de bu olayın gerçekleşme ihtimâline bakalım. Hiçbir yerde bu konuyla ilgili bir bilgiye rastlamadım ama imkânsız gözükmüyor. Önceden olsa pek ihtimâl vermezdim fakat son yıllarda geldiğimiz durum, bu olayın gerçekleşebileceğini gösteriyor. Öyle ki; PES'te son yıllarda, beş büyük dil (İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca ve İspanyolca) dışında da bazı diller oldu. Hatta PES 2010'un uluslararası versiyonunda, bu beş büyük dilden sadece İngilizce vardı. Diğerleri; Rusça, Yunanca, İsveççe ve Hollandaca'ydı. İşte bu yüzden, PES 2011'de Türkçe'nin olması, Konami'nin son yıllardaki dil politikasının bir sonucu olarak, çok normal bir durum olacak. Ama son olarak yine aynı şeyi tekrarlamak istiyorum: Bu konuda henüz resmi bir bilgi yok.

5 yorum:

iSonKa dedi ki...

aral game duyurusu diye bir çok oyun sitesi açıkladı.ancak doğruluğunu araştırmadım.

Burak Eken dedi ki...

Aral'da da bir şey yazmıyor.

thegunners16 dedi ki...

vay be abi özledik seni...:)
yama çalışmalarını bırakmıştın :(

bir ara msnden veya başka bir yerden

saygılar..

Burak Eken dedi ki...

@thegunners16:

Sadece yamaları değil, birçok şeyi bıraktım. Burada da ayda yılda bir yazıyorum. Msn'den görüşebiliriz yine.

iSonKa dedi ki...

aralın sitelere gönderdiği bir duyuru diye biliyorum şeklinde düzelteyim

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...