27 Ağustos 2010 Cuma

Play Ooof Off!


"Oysa her şey ne kadar güzel başlamıştı..." Klasik Türk spor spikeri sözüdür. Çünkü bu durum, klasik Türk takımı senaryosudur. Tıpkı bugün Trabzon'un başına geldiği gibi... Yine de Trabzonspor, turu, rövanşın 83. dakikasına kadar eşit tutarak, bence çok büyük bir iş başardı. Sonuçta ne olursa olsun, Liverpool'dan bahsediyoruz. İyi oynadık, iyi dayandık, turu hak ettik ama olmadı. Her şeye rağmen, teşekkürler Trabzon.

Allah, sevdiği kuluna, önce eşeğini kaybettirir; sonra tekrar buldururmuş. Bu mantıktan yola çıkarsak; sevmediği kuluna da, önce bir eşek buldurup, sonra kaybettirir. Galatasaray da ikinci örneği yaşadı. Doğru düzgün oynamadığı, tur atlamak; gol atmak için neredeyse hiçbir şey yapmadığı maçta, 90+'da öne geçti Avrupa Fatihi! Ama o kadar acizdik ki, iki dakika tutamadık skoru. Her zaman olduğu gibi, saçma sapan bir golle kaybettik.

Fenerbahçe için ne yazsam, bilemiyorum. İyi mi, kötü mü, karar veremiyorum. Fenerbahçe hakkında sağlam yorum yapamıyorum. Ama gerçek şu ki; Fenerbahçe, Young Boys ve Paok gibi, Avrupa'da adı sanı duyulmamış iki takıma karşı toplam dört maçta galibiyet alamayarak, Avrupa macerasına ağustosta veda etti. Fenerbahçe için bu sonucun bir diğer kötü yanı da, bu sezonki en güzel formasını bir daha giyemeyecek olması. Fenerbahçeli olsam, sırf bunun için bile üzülürdüm.

Son olarak, Avurpa Ligi'ndeki 1/4 takımımız Beşiktaş'a ve Şampiyonlar Ligi'ndeki temsilcimiz Bursa'ya sonsuz başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...