12 Aralık 2009 Cumartesi

Hayırdır Iker?



Valencia-Real Madrid maçını unutmuştum. Ama Allah'tan, çok fazla zaman geçmeden farkettim. Ve Casillas'ı gördüğüm ilk anda da şok oldum! Neden mi? Yukarıdaki forma, Real Madrid'in 2005-2006 sezonu kaleci forması ve şu an Casillas'ın üstünde o var!

Durumu anlamaya çalışıyorum. Real'in bu sezon iki kaleci forması var: Siyah ve turuncu. Valencia'nın forması beyaz olduğu için Real siyah forma giymek zorunda kaldı. Valencia'nın kalecisi de turuncu giyince, Casillas alternatif bir forma bulmak zorundaydı. Bu tür durumlarda giyilebilecek en uygun forma, genellikle önceki sezon formalarından oluyor. Casillas da böyle bir şey yapmaya çalışmış ama olayı bayağı abartmış! Dört yıl öncesinin formasını giymek çok abartılı bir tercih. Üstelik o formanın giyildiği sezon, Real için kâbus gibiydi. Barça yine ortalığı silip süpürmüştü.

İşin bir başka yönü de, olayın nasıl yapıldığı... Genellikle  formalara maç günü karar veriliyor. Sabah böyle bir sorun çıkınca, gidip 2005-2006 sezonunun formasını bulmak, üstündeki Siemens yazısını sökmek, yerine Bwin yazdırmak ve akşam maça yetiştirmek pek olası gözükmüyor. Ama aklıma başka ihtimal gelmiyor.


"Forma konusuna niye bu kadar takılıyorsun?" diyen olursa da, takılıyorum işte, benim huyum bu!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...