2 Temmuz 2011 Cumartesi

N'Diaye Bursaspor'da


Ayrıntılı bir şekilde oyuncu incelemeyi pek başaramıyorum.Bu nedenle transferin hikayesini anlatmanın daha doğru olduğunu düşünüyorum.

Çok değişik bir transferi geçiyoruz.Bunu Bursaspor özelinde söylüyorum.
Önce Belçika-Avusturya görüşmelerinin ardından adaya çıkarma yapıldı.
Brown,Edu,Whittaker,McGregor,Carson,Fülop,McGugan,Yakubu...
Geçen isimlerden aklımda kalanları bunlar...

Uzun bir süre ada da kalan Erkan Kamat ada çıkarması neticesinde Scott Carson'ı alarak Bursa'ya geldi.
Bursaspor transfer döneminde gelinen şu güne kadar Rangers'lı Whittaker için çok uğraştı.Kaç teklif verildiğini ben bile unuttum.Fakat Ally McCoist'in Whittaker'ın satmak istememesi nedeniyle transfer suya düştü.
Adadan sadece bir transfer yapan Bursaspor rotasını Fransa'ya çevirdi.
İlgilenilen oyuncular N'Guemo,N'Diaye ve Basser'di.N'Guemo uzun süredir gümdeydi.N'Diaye ve Basser'in isimleri yeni çıkmıştı.
Perşembe sabahı ise Bursa gazetelerinde ise 3 oyuncu ile anlaşıldığı haberleri vardı.Fakat ertesi gün yani bugün çıkan N'Guemo ile anlaşamayıp Bordeaux'a gitmesi,Basser ve N'Diaye'nin fiyatlara 200'er biner euro zam yapması hemen ardından Fransa'dan eli boş dönüleceği sanılıyordu.
Fakat Bursapor 3 oyuncusuna talip olduğu Nancy'den 21 yaşında orta saha oyuncusu Alfred N'Diaye'yi transfer etmeyi başardı.Açıklanma zamanı gerçekten çok iyiydi çünkü 3 transferin yattığı haberi yayılırken doğal tepki olacaktı.Bu transferler biraz sakinleştiğini söyleyebiliriz ortamın.
Pek Fransa Ligue 1'i izleme şansım olmadığı için hakkında yorum yapmak zor ama aldığımız görüşler iyi.
Futbola Nancy alt yapısında başlayan N'Diaye Fransa U17-U9-U20 ve U-21 formaları giymiş.
3 sezondur Nancy'de forma şansı bulan N'Diaye bu lige 16 olmak üzere toplam 18 maça çıkmış.
Bir ara Fenerbahçe'nin de gündeminde olan genç oyuncunun takıma katkı sağlayacağını düşünüyorum.Bunu neden söylüyorum ?
Daha öncek yazılarımızda da sık sık vurgu yaptığımız bir şeydi Fransa'dan transfer yapmak.Çünkü Fransa Ligue 1'in yapısı itibariyle bizim ligimize benzemekte.
Fizik gücüyle ön plana çıkan N'Diaye'de bakalım nasıl bir performans sergileyecek ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...