23 Mart 2011 Çarşamba

Ankaragücü'nün Forvet Hattı


Türkiye'de en iyi forvet hattına sahip olan takımları saysak ilk 3'e olmadı ilk 5'e sokarız Ankaragücü'nü.Gerçekten çok iyi forvet hattına sahipler.
Özellikle Mesut Bakkal'ın gelişiyle takımın kimliği değişti.3 maçta 2 galibiyet 1 beraberlik..Atılan 5 gol..

İlk önce Sestak ile başlıyalım.Bochum'dan beri takip ettiğim bir oyuncudur Sestak.Takımdaki 3 Slovakyalı oyuncudan biri.Gol noktalarında çok usta.Bunu Galatasaray'a attığı son golden de anlamak mümkün.Bana göre her takımda olması gereken oyunculardan biri...




Şimdi Vittek'e geçelim.Geçen sene devre arasında geldiği Ankaragücü'nde çok iyi işler yapmıştı .Bunun yanında Dünya Kupası'nda da 4 maçta 4 gol ağlara yollamıştı.Ama ligin ilk yarısında sakatlıklar nedeniylede pek süre alamadı.Devre arası bildiğimiz gibi bir Salzburg macerasının ardından tekrar Ankaragücü'ne döndü.Sakatlanmazsa bence Ankaragücü adına çok iyi işler başarır.

Gelelim Roman Bednar'a...
Devre arası WBA'dan transfer edilen Çek oyuncuyu ilk kez Bursaspor ile oynanan lig maçında izledim.Gerek hücum gerekte savunma bölgelerinde iyi işler yaptı.Eğer uyum sorunu çekmezse bence Ankagücü'ne çok faydalı olacak.

Gelelim Fatih Tekke'ye...
Trabzonspor'da çok iyi performans sergilemişti.Keza Rusya'da da çok iyi performans göstermiş ve Zenit ile Uefa Kupası'nı kaldırmıştı.
Yurda döndüü sezon başı.Bana göre yanlış bir tercihti.Trabzonspor'a dönseydi daha iyi ve daha rahat oldu olurdu.
Neyse Fatih Tekke eski formunu bulması için oynaması gerekir diye düşünüyorum.Ve oynadıkça eski golcülüğüne dönecektir.

Sonuç olarak Ankaragücü'nde gerçekten çok iyi forvet hattı var.Önemli olan bunun sahaya nasıl kullanılacağı...
Ben olsa Vittek-Sestak Fatih Tekke-Sestak Bednar-Sestak ikililerinden birini sahaya sürerdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...