14 Haziran 2010 Pazartesi

3 Günden...


  • Almanya'nın, şu ana kadar maç yapan 16 takım arasında en iyisi olduğu söylense de; bence onların iyiliği, Avustralyalıların performansından kaynaklandı. Bırakın favoriler İspanya, Brezilya'yı; Gana'ya karşı bile zorlanabileceklerini düşünüyorum.
  • Turnuvadan önce birçok futbolcu, Jabulani'yi çok eleştirdi. Bu eleştirilerin üstüne İngiliz Green ve Cezayirli Chaouchi saçma sapan goller yeyince, herkesin dikkati topa çevrildi. Tamam, eleştiriler doğru olabilir, onlara hak veriyorum ama bu goller, tamamen kaleci hatasıdır. Hatta hatadan daha fazlasıdır da... Neyse, uzatmaya gerek yok.
  • Messi, Messi, Messi... Arjantin-Nijerya maçından önce herkes, "Messi Barça'da iyi ama milli takımda bir şey yapamıyor" diyordu; maçtan sonra ise, "Messi olmasa bugün Arjantin ne yapardı acaba?" deniyordu...
  • Sırbistan-Gana maçı çok güzeldi. Skorun istediğim gibi olması daha da güzeldi...
  • Dejan Stankovic, Dünya Kupası'na 3 farklı milli takımla (!) katılan ilk futbolcu olarak tarihe geçmiş. Kulağa ne kadar acayip geliyor değil mi? 98'de Yugoslavya'yla, 2006'da Sırbistan-Karadağ'la katılmıştı; şimdi ise Karadağsız Sırbistan'la mücadele ediyor. Sırbistan da dağılır mı dersiniz? Bilemem... Ama öyle bir duruma, artık Stankovic'in yaşının müsaade etmeyeceğini düşünüyorum.
  • Dünya Kupası'nda sanal reklam bile yasakken, ITV -hem de maçın başlarında- nasıl 1 dakikalık reklam kuşağı girip, bir de golü kaçırmış; aklım almıyor!
  • Vuvuzela beni pek rahatsız etmiyor. Geçen yıl Konfederasyonlar Kupası'nda alışmıştım. Birkaç hafta önce de, turnuva atmosferini yaşamak için PES 2010'a yüklediğim bir eklentiyle, sanal maçları vuvuzelayla birlikte oynamaya başladım. Geçen birkaç haftada vuvuzelaya o kadar alıştım ki; vuvuzelasız maçlar garip gelmeye başladı!
  • Hazır vuvuzela demişken... Güney Afrika kalecisi Khune, Meksika maçından sonra, taraftarların yeterince destek vermediğini; vuvuzelaları daha fazla üflemeleri gerektiğini söylemiş! Tamam, pek rahatsız olmadığımı söyledim ama çok da abartmamak lâzım! Bizdeki de kulak yani!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...