20 Ekim 2010 Çarşamba

Game Over


Fanatik değilimdir, ama takımını seven bir taraftardım. Galatasaray bana çoğu zaman güzel şeyler yaşattı. Galatasaraylı olmakla her zaman gurur duydum; en kötü günde bile...

Adnan Polat'ın başkan olmasını çok istiyordum. Olduğunda da çok sevinmiştim. İlk yılında yapılan hataları, yanlışları hoş gördüm. Çünkü ikinci sezonu gerçekten güzel bir şekilde başlıyordu. Yıllar sonra bir vizyona uygun şekilde hareket ediliyordu. Takımın başına Rijkaard-Neeskens ikilisi gelmiş, kadroya da çok önemli takviyeler yapılmıştı.

Ama olmadı. Geçen, bir yıldan fazla sürede, takım başarısız oldu. Yapılmak istenenler henüz yapılamamıştı. Birileri (ki buna ne yazık ki bazı futbolcular da dâhil) takımın başarısız olmasını istedi. Basın, taraftarı, yönetimi iyice gaza getirdi. En ufak şeylerde bile Rijkaard'a yüklendiler. Florya'da yemekler bozuk çıksa, Rijkaard'da suç buldular. Ve işlerini layıkıyla yapıp, taraftarı tamamen Rijkaard'a düşman hâle getirdiler. Rijkaard döneminin bitmesi için, ellerinden geleni yaptılar.

Bugün itibârı ile, Rijkaard'ın Galatasaray teknik direktörlüğü, resmen sona erdi. "... basın" yine emeline ulaştı! Aylardır şişirdikleri taraftarlar, biraz rahatladı! "Ne olursa olsun, arkasında duracağız." diyen yönetim, daha 8. haftada çark etti! Vizyon, yine kaybetti; vizyonsuzluk, Türk futbolunun acı gerçekleri, bir kez daha kazandı.

Bıktım artık! Böyle lânet bir futbolun döndüğü ülkede olmaktan bıktım! Şerefsizlerin her zaman kazanmasından bıktım! Basının çabucak gazına gelenlerle, futboldan bir halt anlamayanlarla birlikte yaşamaktan, aynı takımı tutmaktan bıktım! Böyle haysiyetsiz futbolcuların olduğu; câhil, geri kafalı adamların yönettiği takımı desteklemekten bıktım!

Yazının başında da söylediğim gibi; zaten fanatik bir taraftar değildim, takımımdan iyice soğuttular beni. Artık Galatasaray'dan nefret eder hâle geldim. Son yıllarda yaşananlardan sonra sabrım tamamen taştı. Bundan sonra, uzunca bir süre, çok sevdiğim "Galatasaray" ismini bile duymak istemiyorum!

Galatasaray'ın bu duruma düşmesine sebep olan herkesin, Allah belasını versin!

"Game Over! Please, Don't Try Again!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...