7 Ekim 2011 Cuma

Aranan Kan '' Değişim ''



Maç hakkında pek yazacak bir şey yok.Her ne kadar ilk dakikalarda Hamit'in kaçırdığı net pozisyon olsaydı skor daha değişik olabilirdi ama oynadığımız oyunun pek farklı olacağını düşünmüyorum açıkçası.Çünkü gerçekten iyi değildik.

Bu milli takım uzun yıllardır bir arada oynuyor.Fakat bu kadronun vadesi bana göre artık doldu.Euro 2008'deki mükemmel başarının ardından genel anlamda bir düşüş yaşıyoruz.Bana göre bunu en kökten çözmek gerekiyor.
Almanya'nın yakaladığı,Belçika'nın da yakalamak için uğraştığı yeni bir jenarasyon gerekiyor milli takımımıza..
Bu değişim. içinden çok geniş bir havuzumuz var.Ayrıca bu havuzu içinden de çok fazla genç oyuncu var.Ama asıl mesele bu oyuncuları değerlendirmek.Bugünkü Almanya'yı izledik.Bir iki sene sonra Belçika'da Almanya gibi oynamaya başlarsa şaşırmamak gerekiyor...


Bunun yanında kendimize bir oyun tarzı belirlememiz lazım.Pasa dayalı mı,uzun topa dayalı mı bilemem ama belli bir oyun sistememiz olmalı.Yoksa geçmişte zorlandığımız gibi gelecek senelerde çok zorlanırız.


Bu kötü akşamın bana göre tek kazancı Gökhan Töre oldu.İkinci yarıda takımımız adına oyuna hareketlilik getiren isimdi.Zaman geçtikçe çok daha iyi olacağını düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...