4 Aralık 2011 Pazar

27 Nisan 2006 / Middlesbrough - Steau



Futbol tarihinde unutamadığım maçlardan biridir 2005/2006 sezonundaki Middlesbrough - Steau Bükreş maçıydı.
Uefa Kupası yarı final ikinci maçı.İlk maç Bükreş'te Steau'nun 1-0 üstünlüğü ile bitmişti.
İkinci maç Riverside'da..

İkinci maçta 16 ve 24. dakikalarda yedikleri gollerle 2-0 geriye düşmüşlerdi.Tur adeta bitmiş denilebilirdi.Ama o dakikadan yani ikinci golü yediklerinden itibaren bir masalın başka bir sayfası yazılıyordu adeta.Neden başka bir sayfası diye soracak olursanız bir önceki turda ilk maçta 2-0 yenildikleri Basel'e karşı ikinci maçta 23.dakika geriye düşmüşler fakat maçı 4-1 kazanarak yarı finale çıkmışlardı.

Neyse 2-0 geriye düşmelerine rağmen mükemmel bir geri dönüş yapmışlardı.Son dakikalarda Maccarone'nin uçan kafasıyla final biletini alan taraf olmıştu Middlesbrough.Yaşım gereği yeni yeni bilinçli olarak futbolcuları tanırken,Massimo Maccarone ismini ilk kez o maçta duymuştum.Hatta benim için efsane futbolculardan biri oldu o maçtan sonra :)

Sonuç olarak o maçı izlediğim için kendimi şanslı hissediyorum...

2 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Basel maçı, Türk futbolu için de çok önemli bir maçtı. O zamanlar UEFA sıralamasında İsviçre'yle çok yakın olduğumuz için eğer Basel Middlesbrough'yu elemiş olsa, 2007-2008 sezonunda Türkiye'den ŞL'ye sadece bir takım gidebilecekti.

O maçı canlı izlemiştim. Middlesbrough maçı yine son dakikada attığı golle 4-1 kazanırken ben tek başıma halaya başlamıştım.

Bil bakalım, o maçta son dakika golünü kim atmıştı? :)

thegunners16 dedi ki...

Maccaroneeee :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...